Показати скорочений опис матеріалу
Методи та засоби комп’ютерної візуалізації у процесі вивчення функцій в старшій школі
dc.contributor.author | Колосунова Т.І. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-26T08:32:49Z | |
dc.date.available | 2024-12-26T08:32:49Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Колосунова Т.І. Методи та засоби комп’ютерної візуалізації у процесі вивчення функцій в старшій школі // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Суми/Вінниця, 20-21 листопада 2024 р.). – Суми/Вінниця: НІКО / КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024. – С. 80-88. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1894 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто методичні можливості використання візуалізації функцій, зокрема за допомогою графічного калькулятора GeoGebra, для поглиблення розуміння учнями старшої школи властивостей степеневих функцій. Показано важливість візуального представлення математичних понять та демонстрація, як за допомогою GeoGebra можна досліджувати зміни графіків функцій при зміні параметрів. Крім того, в статті розглядається використання ментальних карт для систематизації знань про тригонометричні та логарифмічні функції. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Суми/Вінниця: НІКО | uk_UA |
dc.subject | GeoGebra, MindMaster, Mapify, ментальні карти, функції, візуалізація, дослідження, навчання, математика | uk_UA |
dc.title | Методи та засоби комп’ютерної візуалізації у процесі вивчення функцій в старшій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління 2024"
збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Суми/Вінниця, 20-21 листопада 2024 р.). – Суми/Вінниця: НІКО / КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024. – 220 с.