Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКолосунова Т.І.
dc.date.accessioned2024-12-26T08:09:01Z
dc.date.available2024-12-26T08:09:01Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКолосунова Т.І. Методи та засоби комп’ютерної візуалізації у процесі вивчення функцій в старшій школі // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Суми/Вінниця, 20-21 листопада 2024 р.). – Суми/Вінниця: НІКО / КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024. – С. 80-88.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1886
dc.description.abstractУ статті розглянуто методичні можливості використання візуалізації функцій, зокрема за допомогою графічного калькулятора GeoGebra, для поглиблення розуміння учнями старшої школи властивостей степеневих функцій. Показано важливість візуального представлення математичних понять та демонстрація, як за допомогою GeoGebra можна досліджувати зміни графіків функцій при зміні параметрів. Крім того, в статті розглядається використання ментальних карт для систематизації знань про тригонометричні та логарифмічні функції.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСуми/Вінниця: НІКОuk_UA
dc.subjectGeoGebra, MindMaster, Mapify, ментальні карти, функції, візуалізація, дослідження, навчання, математикаuk_UA
dc.titleМетоди та засоби комп’ютерної візуалізації у процесі вивчення функцій в старшій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу