Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШеншин О.О.
dc.contributor.authorРоманюк О.Н.
dc.date.accessioned2024-12-23T10:52:43Z
dc.date.available2024-12-23T10:52:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationШеншин О.О., Романюк О.Н. Фізично обґрунтована анімація в комп'ютерній графіці // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Суми/Вінниця, 20-21 листопада 2024 р.). – Суми/Вінниця: НІКО / КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024. – С. 215-217.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1854
dc.descriptionФізично обґрунтована анімація в комп’ютерній графіці відкриває двері до максимально реалістичних ефектів, які ми бачимо в іграх, кіно, промисловому проектуванні й навіть медицині. Завдяки фізичним законам, як-от імпульс та сила тяжіння, анімація виглядає правдоподібно: від того, як м’яч відскакує, до того, як тканина коливається на вітрі. Сучасні інструменти і нейромережі роблять фізичні ефекти більш доступними, спрощуючи цей процес. Надалі фізична анімація стане ще реалістичнішою та швидшою завдяки новим алгоритмам і технологіям. Інтеграція фізики з іншими графічними системами, розробка підходів для моделювання в реальному часі й використання машинного навчання обіцяють зробити такі ефекти доступнішими та ще більш захоплюючими для різних сфер.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСуми/Вінниця: НІКОuk_UA
dc.titleФізично обґрунтована анімація в комп'ютерній графіціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу