dc.contributor.author | Шеншин О.О. | |
dc.contributor.author | Романюк О.Н. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-23T10:52:43Z | |
dc.date.available | 2024-12-23T10:52:43Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Шеншин О.О., Романюк О.Н. Фізично обґрунтована анімація в комп'ютерній графіці // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Суми/Вінниця, 20-21 листопада 2024 р.). – Суми/Вінниця: НІКО / КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024. – С. 215-217. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1854 | |
dc.description | Фізично обґрунтована анімація в комп’ютерній графіці відкриває двері до максимально
реалістичних ефектів, які ми бачимо в іграх, кіно, промисловому проектуванні й навіть медицині.
Завдяки фізичним законам, як-от імпульс та сила тяжіння, анімація виглядає правдоподібно: від того,
як м’яч відскакує, до того, як тканина коливається на вітрі. Сучасні інструменти і нейромережі
роблять фізичні ефекти більш доступними, спрощуючи цей процес.
Надалі фізична анімація стане ще реалістичнішою та швидшою завдяки новим алгоритмам і
технологіям. Інтеграція фізики з іншими графічними системами, розробка підходів для моделювання
в реальному часі й використання машинного навчання обіцяють зробити такі ефекти доступнішими
та ще більш захоплюючими для різних сфер. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Суми/Вінниця: НІКО | uk_UA |
dc.title | Фізично обґрунтована анімація в комп'ютерній графіці | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |