Show simple item record

dc.contributor.authorГалич, Тетяна Володимирівна
dc.contributor.authorГерасимова І. Г.
dc.contributor.authorБаюрко Н. В.
dc.date.accessioned2024-12-23T08:49:12Z
dc.date.available2024-12-23T08:49:12Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГалич Т. В., Герасимова І. Г., Баюрко Н. В. Роль фахових дисциплін у підготовці майбутніх учителів біології до професійної мобільності / Т. В. Галич, І. Г. Герасимова, Н. В. Баюрко // Вісник освіти і науки, №2. — 2024. — С. 647– 660.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1840
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз особливостей процесу формування професійної мобільності майбутніх учителів біології в процесі вивчення фахових дисциплін. У статті професійну мобільність визначено як інтегровану якість особистості, що виявляється в здатності успішно переключатися на іншу діяльність або змінювати види діяльності; умінні ефективно використовувати систему узагальнених професійних прийомів для виконання будь-яких завдань у професійній сфері та порівняно легко переходити від одного виду діяльності до іншого згідно з аналізом економічної і соціальної ситуації в державі; володінні високим рівнем узагальнених професійних знань, досвідом їх удосконалення та самостійного здобування; готовності до оперативного відбору й реалізації оптимальних способів виконання завдань. Доведено важливість максимально повного виявлення й реалізації потенціалу, закладеного у системі професійної підготовки майбутніх учителів у педагогічному закладі вищої освіти. Вивчення навчального плану і програм факультетів, що готують майбутніх учителів біології, досвіду педагогічних університетів України, особиста багаторічна педагогічна практика дозволили побачити ці можливості у викладанні фахових дисциплін. Їх реалізація пов’язана з визначенням змісту, форм, методів, які необхідно використати для ефективного формування професійної компетентності майбутніх учителів біології та їхньої професійної мобільності. У процесі аналізу освітньо-професійних програм підготовки учителів біології освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» (інваріантної і варіативної складових) виокремлено навчальні дисципліни, зміст яких дозволяє інтегрувати матеріал екологічного спрямування з метою реалізації цілей кожної з них, а також формування як професійної компетентності майбутніх учителів біології, так і їхньої професійної мобільності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВісник освіти і наукиuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі біології, професійна підготовка, професійна мобільність, фахові дисципліниuk_UA
dc.titleРоль фахових дисциплін у підготовці майбутніх учителів біології до професійної мобільностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record