Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГерасімова, Олена Володимирівна
dc.contributor.authorГалич Т.В.
dc.contributor.authorДерун В.Г.
dc.date.accessioned2024-12-23T08:37:49Z
dc.date.available2024-12-23T08:37:49Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationГерасимова І. Г., Галич Т. В., Дерун В. Г. Методологічні підходи формування професійної мобільності майбутніх педагогів / І. Г. Герасимова, Т. В. Галич, В. Г. Дерун // Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського — Випуск 3 / 2021. — С. 1–10.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1839
dc.descriptionРозглянуто особливості розвитку сучасного світу, що характеризується процесами глобалізації, інформатизації, стрімким технологічним розвитком до якого додаються соціально-економічні перетворення, які відбуваються в Україні. Їх логічним продовженням стає реформування галузі освіти у зв’язку з вимогами сучасного ринку праці, що спонукають вимоги до професійної підготовки фахівців, зокрема педагогів. Акцентовано увагу на проблемі конкурентоздатності педагогічних працівників, що зумовила осмислення різних її аспектів. Обґрунтовано необхідність формування професійної мобільності майбутніх педагогів, що пов’язано з процесами інтеграції освіти і науки та її проникненням в освітній процес загальноосвітньої школи, стрімким розвитком як інформаційних технологій, так й інновацій в освіті тощо. Схарактеризовано потенціал андрагогічного, контекстного та гендерного підходів до формування професійної мобільності майбутніх педагогів, наведено основні поняття, принципи, та методи навчання кожного з них.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВісник КрНУ імені Михайла Остроградськогоuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка, майбутні вчителі, мобільність, підхід, андрагогіка, контекст, гендерuk_UA
dc.titleМетодологічні підходи формування професійної мобільності майбутніх педагогівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу