Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКиєнко-Романюк, Лариса Анатоліївна
dc.contributor.authorНеприцький О.А.
dc.contributor.authorКорсак К.В.
dc.date.accessioned2024-12-20T10:20:05Z
dc.date.available2024-12-20T10:20:05Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationФормування навичок критичного мислення в українських школярів і підготовка вчителів загальноосвітніх шкіл / Л. А. Києнко-Романюк, О. А. Неприцький, К. В. Корсак // Педагогічний вісник. — 2024. — № 3. — С. 45-52.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1838
dc.descriptionСистема педагогічної освіти може активно впливати на прагнення педагогічних працівників до саморозвитку і самовдосконалення, на формування у вчителів навичок критичного мислення, як професійної якості, необхідної для самоаналізу, самооцінки та ефективної співпраці з учнями і формування освіченої, соціально активної і моральної людини інформаційного суспільства. Історичний зміст реформування освіти та підготовки вчителя-вихователя-викладача в нашій країні полягає в гуманістичній орієнтації, створенні умов для розвитку особистості, здатної діяти не лише всередині певної соціальної структури, але і змінювати її, бути вільною у своєму виборі, самостійною у судженнях і прийнятті рішення. Вчитель повинен розуміти цінність і необхідність застосування логічного, догматичного мислення у циклі точних і природничих наук та одночасно, бути толерантною, стриманою, терпимою до наявності думок, відмінних від її власних або “загальноприйнятих”, вміти сприймати світ і людей у контексті загальнолюдських цінностей. Важливо, аби формування моральних устоїв, збереження духовних цінностей стало однією із складових розвитку критичного мислення у дітей та молоді. Адже критичне мислення – це не просто мисленнєвий процес, подібний до логічних, аналітичних, креативних та ін. процесів мислення. Це мислення, яке на виході формує не лише вміння (аналізувати, синтезувати, робити власні висновки, бачити проблему з різних сторін і т. д.), а – позицію, духовну наповненість особистості. І від форм та методів розвитку критичного мислення залежить, якою буде позиція підростаючого покоління, громадян України, світового співтовариства: відповідальною, толерантною, моральною чи нігілістичною, егоцентрuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПедагогічний вісникuk_UA
dc.titleФормування навичок критичного мислення в українських школярів і підготовка вчителів загальноосвітніх шкілuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу