Показати скорочений опис матеріалу
Критичне мислення як складова здоров'язбереження компетентності фахівця: психолого-педагогічний аспект
dc.contributor.author | Києнко-Романюк, Лариса Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-20T10:10:23Z | |
dc.date.available | 2024-12-20T10:10:23Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Києнко-Романюк Л. А. Критичне мислення як складова здоров'язбереження компетентності фахівця: психолого-педагогічний аспект / Л. А. Києнко-Романюк // Вісник Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників. — 2024. — № 1. — С. 12-16. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1836 | |
dc.description | Успішним в усі часи вважилось суспільство, у якому особистість була здатною приймати відповідальні рішення в екстремальних умовах, обирати стратегії виживання та розвитку. Наше сьогодення відзначається значними змінами в бік глобалізації, технологічної революції та інформаційно-комунікаційного прогресу. Як наслідок – збільшилася загроза катаклізмів природного і техногенного характеру. Уряди більшості країн турбує проблема убезпечення своїх громадян. Серед шляхів успішного вирішення проблеми все частіше з’являються стратегії, пов’язані з діяльністю освітньо-наукового комплексу – „рівний доступ до якісної освіти”, „освіта для сталого розвитку”, „нанотехнології”, „суспільство знань” тощо. У суспільному розвитку критичне мислення найбільш виразно проявляється у формуванні компетентностей фахівця, пріоритетності прояву творчого потенціалу особистості, подоланні стереотипів у екстремальних умовах, визнанні особистості та її здоров'я основним багатством суспільства. За таких умов як важливий чинник забезпечення успішності формування особистості як фахівця, професіонала, зародилася і розвивається тенденція до розвитку критичного мислення під час навчально-виховного процесу у ВНЗ. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто сутність критичного мислення як здоров'язбереження компетентності фахівця на сучасному етапі розвитку освітньої системи та формування громадянського суспільства з погляду педагогічної психології. Узагальнено результати досліджень, які редукуються до відкриття тісного взаємозв’язку між критичним мисленням як спроможністю неупереджено і об’єктивно визначати власну позицію, розвиненістю особистості та наявністю у неї навичок використання знань в умовах врахування їх адекватності та власної спроможності вирішити завдання чи проблему | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення, здоров'язбереженна компетентність, громадянське суспільство | uk_UA |
dc.title | Критичне мислення як складова здоров'язбереження компетентності фахівця: психолого-педагогічний аспект | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |