dc.contributor.author | Василенко, Надія Володимирівна | |
dc.contributor.author | Івацко Т. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-18T09:09:53Z | |
dc.date.available | 2024-12-18T09:09:53Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Василенко Н.В., Івацко Т. Формування програмних компетентностей в умовах магістратури з публічного управління та адміністрування: медіаційна та діалогічна компетенції / Н.В. Василенко, Т. Івацко // Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. - № 3 (2023): Серія «Екологія. Публічне управління та адміністрування» - С. 44-51 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1827 | |
dc.description.abstract | У цій статті проведено теоретико-методологічне дослідження та звернено увагу на проблему застосування моделі медіації та діалогу здобувачів вищої освіти з публічного управління та адміністрування в умовах магістратури під час формування програмних компетентностей; при цьому з’ясовано необхідність формування як медіаційної компетентності, так і діалогічної компетентності під час організації освітнього процесу з формування ОПП. Запропоновані методичні засади щодо практичного використання моделі програмних результатів навчання магістрів з публічного управління та адміністрування із застосуванням компетенцій медіації та діалогу; обґрунтовано діяльність інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), які мають забезпечити розвиток програмних компетентностей магістрів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування». Новацією дослідження є необхідність формування соціокомунікативної компетентності застосування в практичній діяльності моделі медіації та діалогу для вироблення стійкості до стресів у здобувачів освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | діалог, здобувач вищої освіти, комунікація, магістратура, медіація, програмні компетентності | uk_UA |
dc.title | Формування програмних компетентностей в умовах магістратури з публічного управління та адміністрування: медіаційна та діалогічна компетенції | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |