Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРимар П.В.
dc.date.accessioned2024-12-16T08:38:29Z
dc.date.available2024-12-16T08:38:29Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationРимар П.В. Використання бібліотеки OpenGL для створення мобільних додатків з іграми // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Суми/Вінниця, 20-21 листопада 2024 р.). – Суми/Вінниця: НІКО / КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024.– 163-164 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1806
dc.descriptionРобота присвячена використанню бібліотеки OpenGL під час розробки ігор для мобільних пристроїв. Наведено вимоги до платформи та рекомендації щодо використання бібліотеки.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСуми/Вінниця: НІКОuk_UA
dc.subjectмобільний додаток, бібліотека OpenGLuk_UA
dc.titleВикористання бібліотеки OpenGL для створення мобільних додатків з іграмиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу