Показати скорочений опис матеріалу
Використання бібліотеки OpenGL для створення мобільних додатків з іграми
dc.contributor.author | Римар П.В. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-16T08:38:29Z | |
dc.date.available | 2024-12-16T08:38:29Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Римар П.В. Використання бібліотеки OpenGL для створення мобільних додатків з іграми // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Суми/Вінниця, 20-21 листопада 2024 р.). – Суми/Вінниця: НІКО / КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024.– 163-164 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1806 | |
dc.description | Робота присвячена використанню бібліотеки OpenGL під час розробки ігор для мобільних пристроїв. Наведено вимоги до платформи та рекомендації щодо використання бібліотеки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Суми/Вінниця: НІКО | uk_UA |
dc.subject | мобільний додаток, бібліотека OpenGL | uk_UA |
dc.title | Використання бібліотеки OpenGL для створення мобільних додатків з іграми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління 2024"
збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Суми/Вінниця, 20-21 листопада 2024 р.). – Суми/Вінниця: НІКО / КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024. – 220 с.