dc.contributor.author | Почтар Є.В. | |
dc.contributor.author | Андрійчук М.Д. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-11T10:36:36Z | |
dc.date.available | 2024-12-11T10:36:36Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Почтар Є.В., Андрійчук М.Д. Міждисциплінарний підхід до навчання у медичній освіті: інтеграція нових технологій // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Суми/Вінниця, 20-21 листопада 2024 р.). – Суми/Вінниця: НІКО / КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024. – 220 с. – С. 149. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1796 | |
dc.description | Міждисциплінарність дає змогу створити середовище для створення хороших
лікарів. Метод, який вимагає часу та якісної вищої освіти, що дозволить створити сучасні, унікальні і
затребуванні програми різних рівнів освіти, а також дозволяє кожному індивіду розвиватися всебічно.
Крім того, важлива роль із впровадження міждисциплінарного підходу у закладі вищої освіти
відведена викладачеві. Тобто вся робота викладача з реалізації міждисциплінарної інтеграції повинна
бути спрямована на створення у здобувачів медичної освіти продуктивної, єдиної за змістом
структури знань, вмінь, навичок – системи, яка б допомогла студентам використовувати увесь обсяг
накопичених ними знань під час вивчення будь-якого питання та вирішення завдань майбутньої
професійної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Суми/Вінниця: НІКО | uk_UA |
dc.title | Міждисциплінарний підхід до навчання у медичній освіті: інтеграція нових технологій | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |