Показати скорочений опис матеріалу
ГРОМАДСЬКЕ ВРЯДУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
dc.contributor.author | Кухарчук, Петро Михайлович | |
dc.contributor.author | Білик, Олег Олександрович | |
dc.date.accessioned | 2024-11-21T12:25:03Z | |
dc.date.available | 2024-11-21T12:25:03Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Кухарчук П.М., Білик О.О. Громадське врядування в освітньому середовищі. Публічне урядування. № 3 (23), 2020. С. 154–164. DOI : https://doi.org/10.32689/2617-2224-2020-3(23)-154-164 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1790 | |
dc.description.abstract | Зроблено спробу проаналізувати формування механізмів гро- мадського врядування в освітньому середовищі. Схарактеризовано особли- вості нормативно-правових актів щодо механізмів управління розвитком громадського врядування, проаналізовано напрями й механізми впрова- дження громадського врядування. Виокремлено пропозиції до моделі громадського врядування в закла- дах освіти до суб’єктів надання освітніх послуг як у межах навчального за- кладу, так і поза. Запропоновано компоненти щодо розроблення моделі громадського врядування, які охоплюють усіх учасників навчально-вихов- ного процесу в системі освіти, з метою формування критичного мислення, здатності усвідомлювати й уміти обстоювати власні права в різних питаннях, можливості впроваджувати інноваційні методи управління, брати участь в обговореннях, диспутах, вебінарах, навчитися передбачувати можли- ві результати діяльності в умовах безперервної освіти впродовж усього життя. Висвітлено можливість учасників освітнього процесу бути соціально активним на основі громадянської компетентності, готовності брати участь у процесах життя класу, школи, громади, держави. Брати на себе від- повідальність за нормативно визначеними функціями в межах вимог до про- фесійної діяльності щодо реалізації нормативно визначених професій, умі- ти розв’язувати конфлікти на основі демократичних принципів, цінностей соціуму. Громадське врядування повинно мати за мету виховати з учня патріота- громадянина, який би міг аналізувати власні вчинки й дії та поведінку інших осіб, які, своєю чергою, повинні спрямовуватися на становлення та розвиток громадянського суспільства в нашій країні. У бережливому відношенні до національних, загальнолюдських цін- ностей проявляється громадська зрілість учнів, вчителів, батьків. У такому ставленні проявляється солідарна відповідальність за майбутнє рідної приро- ди, гармонійне співіснування з навколишнім світом, формування толерант- ного ставлення до різних релігійних громад, пошук спільної мети діяльності до співпраці у розвитку освітнього простору, пошук благодійних фондів для підтримки та надання грантів розвитку громадського врядування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | громадське врядування, освітні заклади, модель громадського врядування, заклади освіти | uk_UA |
dc.title | ГРОМАДСЬКЕ ВРЯДУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |