Показати скорочений опис матеріалу
ОСОБЛИВОСТІ ДИДАКТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ ІЗ ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
dc.contributor.author | Білик, Олег Олександрович | |
dc.contributor.author | ВАЛЬЧУК, Ольга | |
dc.date.accessioned | 2024-11-21T11:47:11Z | |
dc.date.available | 2024-11-21T11:47:11Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Олег Білик, Ольга Вальчук. Особливості дидактичного забезпечення лабораторних робіт із дисциплін природничо-математичного циклу. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія». Випуск 4, 2023. С. 3-8. DOI: https://doi.org/10.32782/academ-ped.psyh-2023-4.01 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1778 | |
dc.description.abstract | Мета статті – висвітлити можливості використання спеціального дидактичного забезпечення для проведення лабораторних робіт з курсів «Основи обробки інформації» та «Математичне моделювання дій прикордонних підрозділів» для підготовки майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби України. Наукова новизна полягає в тому, що на основі аналізу методичної та наукової літератури, практичного досвіду визначено зміст та структуру дидактичного супроводу лабораторних занять, які виконують з використанням прикладного програмного забезпечення в непристосованих приміщеннях, зокрема в укриттях. Уточнено структуру дидактичного матеріалу (бланків лабораторних робіт), структуру дидактичного супроводу занять, які можуть проводитись у складних умовах. Надано методичні рекомендації педагогічним працівникам з формування дидактичного супроводу лабораторних занять із використанням комп’ютерної техніки, які проводять в умовах укриттів та онлайн. Розроблене дидактичне забезпечення дає змогу проводити такі заняття без втрати ефективності, сприяє кращому засвоєнню навчального матеріалу та формуванню графічної та штабної культури майбутніх офіцерів. Запропоновані авторами зразки дидактичних матеріалів мають практичну значущість для формування професійних якостей майбутніх офіцерів, оскільки зміст дібраного навчального контенту має професійну спрямованість, усі запропоновані завдання сприяють формуванню професійно значущих умінь та навичок. Висновки. Автори статті вважають, що використання такого дидактичного забезпечення дає змогу цілеспрямовано вплинути на формування аналітико-синтетичних умінь та розвитку критичного мислення майбутніх офіцерів-прикордонників і може бути застосоване під час вивчення низки навчальних дисциплін як загальнонаукового, так і фахового спрямування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | дидактичне забезпечення, бланки лабораторних робіт, навчальний процес, природничо-математичні дисципліни | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ДИДАКТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ ІЗ ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |