dc.contributor.author | Бабюк, Н. П. | |
dc.contributor.author | Стахов, В. | |
dc.date.accessioned | 2024-10-20T16:51:54Z | |
dc.date.available | 2024-10-20T16:51:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет конф., 9-10 листоп. 2020 р., Суми/Вінниця / НІКО/ВНТУ. – Суми/Вінниця: НІКО/ВНТУ, 2020. – С. 17-20. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7422-13-5 | |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1657 | |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз ключових термінів та засобів, що застосовуються для створення програм із доповненою реальністю навчального та інтерактивного спрямування | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Суми/Вінниця : НІКО/ВНТУ | uk_UA |
dc.subject | доповнена реальність | uk_UA |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UA |
dc.subject | мобільні додатки | uk_UA |
dc.title | Аналіз технологій доповненої реальності для інтерактивного навчання | uk_UA |