Показати скорочений опис матеріалу
Використання генеративного штучного інтелекту при підготовці навчальних завдань з екології
dc.contributor.author | Пойда, Сергій Андрійович | |
dc.date.accessioned | 2024-10-16T09:22:31Z | |
dc.date.available | 2024-10-16T09:22:31Z | |
dc.date.issued | 2024-06-06 | |
dc.identifier.citation | Пойда С.А. Використання генеративного штучного інтелекту при підготовці навчальних завдань з екології // Актуальні проблеми озеленення населених місць: освіта, наука, мистецтво формування ландшафту: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (Тернопіль, 06-07 червня 2024 р.) / редкол.: В.М. Черняк (відп. ред.) та ін. Тернопіль: Вид. центр ТОКІППО, 2024. С. 237–238. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1650 | |
dc.description.abstract | Важливою проблемою сучасно освіти є ефективне використання цифрових інструментів для підготовки навчальних матеріалів. Стаття розглядає можливість використання сервісів генеративного штучного інтелекту для створення навчальних матеріалів для уроків екології. У дослідженні продемонстровано шляхи формулювання запитів до нейромереж та запропоновано конкретні приклади їх уточнення. У статті наголошується на необхідності контролю змісту генерованих матеріалів перед їх використанням у навчальному процесі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Тернопіль : Вид. центр ТОКІППО | uk_UA |
dc.subject | Цифрові інструменти, штучний інтелект, нейромережі, навчальні матеріали, екологія | uk_UA |
dc.title | Використання генеративного штучного інтелекту при підготовці навчальних завдань з екології | uk_UA |
dc.title.alternative | 06-07 червня року | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 37+574::37.015.31:502(08) |