Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПойда, Сергій Андрійович
dc.date.accessioned2024-10-16T09:22:31Z
dc.date.available2024-10-16T09:22:31Z
dc.date.issued2024-06-06
dc.identifier.citationПойда С.А. Використання генеративного штучного інтелекту при підготовці навчальних завдань з екології // Актуальні проблеми озеленення населених місць: освіта, наука, мистецтво формування ландшафту: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (Тернопіль, 06-07 червня 2024 р.) / редкол.: В.М. Черняк (відп. ред.) та ін. Тернопіль: Вид. центр ТОКІППО, 2024. С. 237–238.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1650
dc.description.abstractВажливою проблемою сучасно освіти є ефективне використання цифрових інструментів для підготовки навчальних матеріалів. Стаття розглядає можливість використання сервісів генеративного штучного інтелекту для створення навчальних матеріалів для уроків екології. У дослідженні продемонстровано шляхи формулювання запитів до нейромереж та запропоновано конкретні приклади їх уточнення. У статті наголошується на необхідності контролю змісту генерованих матеріалів перед їх використанням у навчальному процесі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТернопіль : Вид. центр ТОКІППОuk_UA
dc.subjectЦифрові інструменти, штучний інтелект, нейромережі, навчальні матеріали, екологіяuk_UA
dc.titleВикористання генеративного штучного інтелекту при підготовці навчальних завдань з екологіїuk_UA
dc.title.alternative06-07 червня рокуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc37+574::37.015.31:502(08)


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу