Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБРАНІЦЬКА, ТЕТЯНА РОМУАЛЬДІВНА
dc.contributor.authorДОЦЕНКО, ІРИНА ВІТАЛІЇВНА
dc.date.accessioned2024-10-11T12:27:12Z
dc.date.available2024-10-11T12:27:12Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1643
dc.description.abstractВ статті розглядаються особливості розвитку наукового розуміння проблематики конфліктів в закладах освіти та аналізуються стратегії покращення взаємодії серед працівників закладів освіти, що включає осмислення зростання значимості ефективної комунікації.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавництво КЗВО «Вінницька академія беперервної освіти». Випуск № 2(28), 2023. 209 с.uk_UA
dc.subjectкомунікація, конфлікти в закладах освіти, психологія конфліктів, освіта.uk_UA
dc.titleКОНФЛІКТИ В НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ОСОБЛИВОСТІ, ПРИЧИНИ ТА РОЛЬ КОМУНІКАЦІЇ У ЇХ ВИРІШЕННІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc[378:015.31:159.964.21] 316.77


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу