Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorФЕДОРЕЦЬ, ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ
dc.contributor.authorШУЛЯР, ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ
dc.date.accessioned2024-10-11T12:19:07Z
dc.date.available2024-10-11T12:19:07Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1640
dc.description.abstractУ статті практично орієнтовано розкривається феноменологія грумінгу як біопсихосоціального, тілесного і тілеснорухового феномену. Авторами представлено освітні стратегії застосування знань про феномен грумінгу як складної системної поведінки, спрямованої на догляд за тілом, самоочищення, саморефлексію, самотерапію та комунікацію для вдосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури в умовах післядипломної освіти.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавництво КЗВО «Вінницька академія беперервної освіти». Випуск № 2(28), 2023. 209 с.uk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентність, вчитель фізичної культури, післядипломна освіта, грумінг, педагогіка здоров’яuk_UA
dc.titleАНТРОПОЛОГІЧНО-ЦІННІСНА РЕФЛЕКСІЯ ФЕНОМЕНУ ГРУМІНГУ В КОНТЕКСТІ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc[378:015.31:159.964.21] 316.77


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу