Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБРАНІЦЬКА, Тетяна
dc.date.accessioned2024-10-03T11:39:24Z
dc.date.available2024-10-03T11:39:24Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1615
dc.description.abstractОбґрунтувати сутність і роль психологічної культури в розвитку особистості; визначити її функції та умови розвитку в контексті безперервної освіти; сформулювати завдання та ознайомитися з ефективними методами розвитку психологічної культури в умовах безперервної освіти. У статті обґрунтовано актуальність розвитку психологічної культури особистості в системі неперервної освіти; визначено: феномен «психологічна культура», його сутність, роль та умови розвитку в системі неперервної освіти; виокремлено структурні компоненти психологічної культури: когнітивний; афективний; ціннісно-смисловий; поведінковий (діяльнісний); мотиваційний; рефлексивно-перцептивний; творчий. Охарактеризовано функції психологічної культури, які відображають її основні завдання в регуляції життєдіяльності людини, а саме: регулятивну, трансляційну, адаптаційну, розвиваючу, гармонійно-профілактичну, продуктивну; сформульовано завдання та розглянуто ефективні методи розвитку психологічної культури в умовах безперервної освіти.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНауковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія»uk_UA
dc.subjectпсихологічна культура, професійний саморозвиток, система безперервної освітиuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.title.alternativeDEVELOPMENT OF PSYCHOLOGICAL CULTURE OF PERSONALITY IN THE SYSTEM OF CONTINUING EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу