Перегляд Випускні магістерські роботи студентів КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти" за датою
Зараз показуються 41-60 з 354
-
Психологічні особливості формування просторової знаково- символічної системи знань у дітей з затримкою психічного розвитку
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Психологічні особливості мислення дітей молодшого шкільного віку з мовленнєвими порушеннями
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТА ФАРМАКОЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ МЕДИКАМЕНТОЗНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ПРИ ГАСТРОЕЗОФАГЕАЛЬНІЙ РЕФЛЮКСНІЙ ХВОРОБІ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Психологічні особливості професійної самооцінки педагога
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
РОЗВИТОК КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Психологічні особливості міжособистісних конфліктів підлітків у навчальній діяльності
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Соціально-психологічні умови розвитку почуття власної гідності особистості підліткового віку
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
іНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ТА АДМІНІСТРУВАННІ СФЕРИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я В УМОВАХ реформування галузі та ПАНДЕМІЇ COVID-19
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРУПОВИХ ЯВИЩ ТА ЇХ ДИНАМІКИ В ІТ-ГРУПАХ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ВИКОРИСТАННЯ КОЛЬОРІВ У РОБОТІ ПСИХОЛОГА ПРИ КОРЕКЦІЇ ТРИВОЖНИХ СТАНІВ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Медіапсихологічні чинники формування ціннісно-смислової сфери молоді
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
НАДАННЯ ПОСЛУГ В СФЕРІ ОСВІТИ В УМОВАХ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУМІСНОСТІ ПОДРУЖНІХ ПАР
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ВПЛИВ РОЛЬОВИХ ОЧІКУВАНЬ НА ХАРАКТЕР МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПОДРУЖЖЯ ТА ЇЇ ПСИХОКОРЕКЦІЯ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ВПЛИВ СТИЛЮ БАТЬКІВСЬКОГО ВИХОВАННЯ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДЛІТКІВ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Психологічні особливості фрустраційних реакцій дорослих осіб у період подолання вікової кризи та їх психокорекція
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Індивідуально – психологічні особливості стресостійкості працівників ДКВС України та її психокорекція
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)