Show simple item record

dc.contributor.authorВоровський, О.О.
dc.contributor.authorШушковська, Ю.Ю.
dc.contributor.authorМудрак, О.В.
dc.date.accessioned2022-07-28T10:05:57Z
dc.date.available2022-07-28T10:05:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationВоровський О.О., Шушковська Ю.Ю., Мудрак О.В. Проблемні соціо-економіко-екологічні питання сучасної діяльності системи управління служби охорони здоров’я населення Вінниччини. Економіка, управління та адміністрування. 2022. Вип. 2 (100). С. 32–43.uk_UA
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.26642/jen-2022-2(100)-32-43
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/145
dc.description.abstractПроведено аналіз результатів реформування служби охорони здоров’я населення Східного Поділля в контексті стратегії сталого розвитку суспільства. Регіон займає площу 26,5 тис. км2, що становить 4,4 % території України, де проживає 1 575 808 осіб і густота населення становить 56,87 осіб/км² (дані на 1.01.2021 р.). Авторами з’ясовано основні причини невдалого реформування системи управління служби охорони здоров’я. Враховуючи досвід реформування служби охорони здоров’я в цивілізованих країнах світу і проведені власні наукові дослідження, запропоновано комплекс змін, які значно покращать якість надання медичних послуг місцевому населенню. Проведено аналіз реформування системи охорони здоров’я в Україні протягом 2018– 2021 рр. і виявлено фактори, які негативно впливають на якість надання медичних послуг, запропоновано нові підходи в реформі медицини, які покращать її якість та не будуть суперечити Конституції України та іншим правовим актам. Для реального розвитку медичної галузі в Україні необхідно виділити на її фінансування мінімум 5 % внутрішнього валового продукту та фінансувати такі розділи: зарплати працівників медичної сфери, спеціалізовані лікарні третього рівня в повному об’ємі (психіатричні лікарні, протитуберкульозні диспансери, інфекційні заклади тощо) та сферу надання екстреної та невідкладної допомоги населенню, «взяти» на себе фінансування первинної ланки та, в разі неспроможності місцевих органів самоврядування, дофінансовувати другий та третій рівні медичних послуг, створити фінансовий резерв на випадок розвитку пандемій, екологічних катастроф тощо. Також потрібно активніше доводити недоліки та успіхи у реформуванні медичної галузі населенню та громадським організаціям з метою їх інформування про хід медичної реформи.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЕкономіка, управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectмедична реформа; медичні послуги; заклад охорони здоров’я; система управління служби охорони здоров’я населенняuk_UA
dc.titleПроблемні соціо-економіко-екологічні питання сучасної діяльності системи управління служби охорони здоров’я населення Вінниччиниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc614.2(477.44)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record