Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБраніцька, Тетяна Ромуальдівна
dc.contributor.authorДоценко, Ірина Віталіївна
dc.date.accessioned2023-11-30T13:36:59Z
dc.date.available2023-11-30T13:36:59Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationБраніцька, Т. Р., Доценко І. В. (2023). КОНФЛІКТ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (10 – 11 листопада) – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023 - с. 220uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1435
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню впливу конфліктів на психологічний стан учасників в сучасному освітньому процесі. Зроблено акцент на аналіз наукових досліджень, спрямованих на розуміння конфліктів та психологічних стан учасників освітнього процесу. Шляхом системного огляду літератури та наукових публікацій висвітлені психологічні аспекти конфліктів у закладах освіти. Висвітлено, як розуміння цих аспектів може сприяти вирішенню конфліктів та покращенню психологічного стану учасників освітнього процесу. Стаття закликає до свідомого підходу для конфліктів і розвитку стратегій для покращення психологічного стану учасників освітнього процесу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "Вінницька академія безперервної освіти"uk_UA
dc.subjectКонфлікт, психологічний стан, учасники освітнього процесу, заклади освіти, психологічні аспекти.uk_UA
dc.titleКОНФЛІКТ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.922.6


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу