Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКаменщук, Тетяна Дмитрівна
dc.contributor.authorДмитришена, Антоніна Михайлівна
dc.date.accessioned2023-11-30T13:16:16Z
dc.date.available2023-11-30T13:16:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКаменщук, Т. Д., Дмитришена, А. М. (2023). ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ЯК ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (10 – 11 листопада) – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023 - с. 220uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1428
dc.description.abstractУ статті розглядається поняття психологічної готовності першокласників, що є передумовою для успішного засвоєння знань дітьми молодшого шкільного віку в умовах Нової української школи. Автором визначено основні стимулюючі фактори та особливості психологічного розвитку дітей зазначеного віку.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "Вінницька академія безперервної освіти"uk_UA
dc.subjectпсихологічна готовність, навчання, Нова українська школа, адаптація, дезадаптація, постковідний період.uk_UA
dc.titleПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ЯК ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.9:37.042.2


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу