Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКондратюк, Оксана Петрівна
dc.contributor.authorКиєнко-Романюк, Лариса Анатоліївна
dc.date.accessioned2023-11-30T13:10:08Z
dc.date.available2023-11-30T13:10:08Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКондратюк О. П., Києнко-Романюк, Л. А. (2023). МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСІЇ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (10 – 11 листопада) – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023 - с. 220uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1426
dc.description.abstractПрофілактика агресії серед підлітків в умовах освітнього закладу є актуальною і важливою задачею, наступна агресивна поведінка стає все поширенішою серед молоді. Ефективні методики та прийоми профілактики агресії включають тренінги із соціального розвитку навичок, психологічну консультацію, соціальні програми, навчання стресовому менеджменту, сімейну терапію, медіаосвіту та профільну булінгу. Наукові методики вимірювання агресії, такі як Методика Басса та Перрі, Hostile Attribution Bias (HAB), DAB і Adolescent Aggression Rating Scale, можуть служити класичними інструментами для оцінки та корекції агресивної поведінки підлітків. Тренінги з розвитку навичок саморегуляції, програми соціальної освіти та психотерапії також є меншою складною профілактичної роботи та корекції агресії серед підлітків.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "Вінницька академія безперервної освіти"uk_UA
dc.subjectагресивна поведінка, підлітки, освітній заклад, психологічний супровід, профілактика.uk_UA
dc.titleМЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСІЇ СЕРЕД ПІДЛІТКІВuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.9: 37.013.42


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу