dc.contributor.author | Кондратюк, Оксана Петрівна | |
dc.contributor.author | Києнко-Романюк, Лариса Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2023-11-30T13:10:08Z | |
dc.date.available | 2023-11-30T13:10:08Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Кондратюк О. П., Києнко-Романюк, Л. А. (2023). МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСІЇ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (10 – 11 листопада) – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023 - с. 220 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1426 | |
dc.description.abstract | Профілактика агресії серед підлітків в умовах освітнього закладу є актуальною і важливою задачею, наступна агресивна поведінка стає все поширенішою серед молоді. Ефективні методики та прийоми профілактики агресії включають тренінги із соціального розвитку навичок, психологічну консультацію, соціальні програми, навчання стресовому менеджменту, сімейну терапію, медіаосвіту та профільну булінгу. Наукові методики вимірювання агресії, такі як Методика Басса та Перрі, Hostile Attribution Bias (HAB), DAB і Adolescent Aggression Rating Scale, можуть служити класичними інструментами для оцінки та корекції агресивної поведінки підлітків. Тренінги з розвитку навичок саморегуляції, програми соціальної освіти та психотерапії також є меншою складною профілактичної роботи та корекції агресії серед підлітків. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти" | uk_UA |
dc.subject | агресивна поведінка, підлітки, освітній заклад, психологічний супровід, профілактика. | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСІЇ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.9: 37.013.42 | |