Показати скорочений опис матеріалу
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ДЕСТРУКТИВНИХ СТАНІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
dc.contributor.author | Рубанова, Оксана Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-11-29T13:20:43Z | |
dc.date.available | 2023-11-29T13:20:43Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Рубанова, О. В. (2023). ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ДЕСТРУКТИВНИХ СТАНІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (10 – 11 листопада) – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023 - с. 220 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1408 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано теоретичні підходи до вивчення чинників деструктивних станів у молодшому шкільному віці. Подані концептуальні підходи вітчизняних, а також зарубіжних вчених-психологів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти" | uk_UA |
dc.subject | деструктивні стани, розлади психоемоційної сфери, тривожність, саморегуляція, молодший шкільний вік. | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ДЕСТРУКТИВНИХ СТАНІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.922.378 |