Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРубанова, Оксана Василівна
dc.date.accessioned2023-11-29T13:20:43Z
dc.date.available2023-11-29T13:20:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationРубанова, О. В. (2023). ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ДЕСТРУКТИВНИХ СТАНІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (10 – 11 листопада) – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023 - с. 220uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1408
dc.description.abstractУ статті проаналізовано теоретичні підходи до вивчення чинників деструктивних станів у молодшому шкільному віці. Подані концептуальні підходи вітчизняних, а також зарубіжних вчених-психологів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "Вінницька академія безперервної освіти"uk_UA
dc.subjectдеструктивні стани, розлади психоемоційної сфери, тривожність, саморегуляція, молодший шкільний вік.uk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ДЕСТРУКТИВНИХ СТАНІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.922.378


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу