Показати скорочений опис матеріалу
МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ КАРТОК НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 10 КЛАСІ
dc.contributor.author | Скрипник, С.В. | |
dc.contributor.author | Олійник, І.О. | |
dc.date.accessioned | 2023-09-05T07:14:36Z | |
dc.date.available | 2023-09-05T07:14:36Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Скрипник, С.В.; Олійник, І.О. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ КАРТОК НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 10 КЛАСІ. Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції “Vin Smart Eco” (18-20 травня 2023. м. Вінниця). За науковою редакцією Мудрака О.В. Вінниця: ТОВ “ТВОРИ”. 2023. 363 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1291 | |
dc.description.abstract | Дидактичні картки як вид самостійної роботи допомагає вчителю в сучасній школі розкривати творчий потенціал здобувачів освіти. Методика їх складання є не складною та не вимагає багато часу, рівні складності можна позначати за допомогою спеціальних символів (наприклад, зірочками). Вчителю, який використовує на уроках дидактичні картки варто зауважити, що необхідно відійти від ролі вчителя, який навчає та виховує, необхідно бути ментором, який лише направляє та допомагає дитині реалізувати індивідуальну траєкторію навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ТОВ “ТВОРИ” | uk_UA |
dc.subject | дидактичні картки, індивідуальна траєкторія навчання, самостійна робота, фасилітаторство. | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ КАРТОК НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 10 КЛАСІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 373.1:502.1(045) |