Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorНаталія МАР’ЄВИЧ
dc.date.accessioned2023-02-13T09:08:42Z
dc.date.available2023-02-13T09:08:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationНаталія МАР’ЄВИЧ (2022). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З УЧНЯМИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія», Вип. 2, 62.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1196
dc.description.abstractАвтором здійснено дефінітивний аналіз гри у розвитку основних культурних форм людства, проана-лізовано плідні думки видатних педагогів, психологів і мислителів про гру як метод навчання і виховання, досліджено види та класифікацію музичних ігор, доведено, що музично-ігрова діяльність могутньо впливає на різні підсистеми особистості молодшого школяра: емоційно-почуттєву сферу, формування музичної культури, морально-естетич-ні почуття, ціннісні орієнтації, розвиває творчі здібності, загальну креативність, мислення та поведінку учня. У статті проаналізовано педагогічні умови мистецької підготовки вчителів нової формації, здатних працювати в інноваційних соціокультурних умовах, готових до організації музично-ігрової діяльності з учнями початкових кла-сів, успішно реалізовуючи сучасні освітньо-виховні парадигми концепції Нової української школи. Обґрунтовано необхідність вдосконалення мистецько-педагогічної підготовки вчителя в умовах реформування системи профе-сійної освіти, посилення її культурологічного спрямування, що здійснюється за реалізації педагогічних умов, які передбачають теоретико-практичну етапність формування готовності вчителя до організації музично-ігрової діяльності з молодшими школярами в умовах сьогодення. Запропоновано перспективні напрямки інноваційної підго-товки учителів НУШ до організації музично-ігрової з використанням авторських ігрових прийомів, мультимедійних технологій, інтернет-мережі, графічного, відео-зображення, музично-ігрових проєктів тощо.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО «Вінницька академія безперервної освіти»uk_UA
dc.subjectНова українська школа, молодші школярі, музична гра, музично-ігрова діяльність, мистець-ко-педагогічна підготовка, педагогічні умови, етапи підготовки, інноваційні підходи, авторські ігрові прийоми, інфографіка, музично-ігрові проєкти.uk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З УЧНЯМИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.title.alternativePEDAGOGICAL CONDITIONS OF THE ARTISTIC TRAINING OF THE TEACHERFOR THE ORGANIZATION OF MUSICAL AND GAME ACTIVITIESWITH THE STUDENTS OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOLuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc378.14:371.322:373.3:785(045)


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу