dc.contributor.author | Наталія МАР’ЄВИЧ | |
dc.date.accessioned | 2023-02-13T09:08:42Z | |
dc.date.available | 2023-02-13T09:08:42Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Наталія МАР’ЄВИЧ (2022). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З УЧНЯМИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія», Вип. 2, 62. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1196 | |
dc.description.abstract | Автором здійснено дефінітивний аналіз гри у розвитку основних культурних форм людства, проана-лізовано плідні думки видатних педагогів, психологів і мислителів про гру як метод навчання і виховання, досліджено види та класифікацію музичних ігор, доведено, що музично-ігрова діяльність могутньо впливає на різні підсистеми особистості молодшого школяра: емоційно-почуттєву сферу, формування музичної культури, морально-естетич-ні почуття, ціннісні орієнтації, розвиває творчі здібності, загальну креативність, мислення та поведінку учня. У статті проаналізовано педагогічні умови мистецької підготовки вчителів нової формації, здатних працювати в інноваційних соціокультурних умовах, готових до організації музично-ігрової діяльності з учнями початкових кла-сів, успішно реалізовуючи сучасні освітньо-виховні парадигми концепції Нової української школи. Обґрунтовано необхідність вдосконалення мистецько-педагогічної підготовки вчителя в умовах реформування системи профе-сійної освіти, посилення її культурологічного спрямування, що здійснюється за реалізації педагогічних умов, які передбачають теоретико-практичну етапність формування готовності вчителя до організації музично-ігрової діяльності з молодшими школярами в умовах сьогодення. Запропоновано перспективні напрямки інноваційної підго-товки учителів НУШ до організації музично-ігрової з використанням авторських ігрових прийомів, мультимедійних технологій, інтернет-мережі, графічного, відео-зображення, музично-ігрових проєктів тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа, молодші школярі, музична гра, музично-ігрова діяльність, мистець-ко-педагогічна підготовка, педагогічні умови, етапи підготовки, інноваційні підходи, авторські ігрові прийоми, інфографіка, музично-ігрові проєкти. | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З УЧНЯМИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
dc.title.alternative | PEDAGOGICAL CONDITIONS OF THE ARTISTIC TRAINING OF THE TEACHERFOR THE ORGANIZATION OF MUSICAL AND GAME ACTIVITIESWITH THE STUDENTS OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOL | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.14:371.322:373.3:785(045) | |