Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБевз, Лариса Броніславівна
dc.date.accessioned2023-01-18T13:06:20Z
dc.date.available2023-01-18T13:06:20Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationБевз, Л. Б., (2022).ІНДИВІДУАЛЬНО ПСИХОЛОГІЧНІ ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1173
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему порушення мовленнєвого розвитку учнів молодшого шкільного віку. Зазначено, що сучасний і перспективний аспект вивчення питання структури мовленнєвого дефекту в дітей із порушенням мовлення визначається тісним зв’язком процесів розвитку мовленнєвої та пізнавальної діяльності дитини. Зауважено, що мовленнєвий розвиток безпосередньо пов’язаний із психічним розвитком у цілому, тому найбільш часто в дитини мають місце змішані порушення психомовленнєвого розвитку.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "ВАБО"uk_UA
dc.subjectпсихічний розвиток, мовленнєвий розвиток, учні молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.titleІНДИВІДУАЛЬНО ПСИХОЛОГІЧНІ ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.922.76-056.264:615.851


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу