Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБодю, Світлана Володимирівна
dc.date.accessioned2023-01-18T13:01:11Z
dc.date.available2023-01-18T13:01:11Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationБодю, С. В. (2022). ДОСЛІДЖЕННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1171
dc.description.abstractУ статті порушено проблему стресостійкості у дітей молодшого шкільного віку. Встановлено, що у повсякденному житті учням доводиться стикатися з чималою кількістю чинників, які здатні спровокувати стресові стани. Проведено емпіричні дослідження стресостійкості у молодших школярів. Виявлено динаміку розвитку негативних психічних станів дітей від першого до четвертого класу та впродовж всього навчального року. Визначено, що більшість респондентів мають низький рівень стресу, а отже, нормальний рівень психоемоційного стану та хороші адаптаційні можливості, за допомогою яких вони успішно можуть впоратися зі стресом.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "ВАБО"uk_UA
dc.subjectемоційна нестійкість, молодші школярі, стрес, стресостійкість, чинники.uk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу