Показати скорочений опис матеріалу
ДОСЛІДЖЕННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
dc.contributor.author | Бодю, Світлана Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T13:01:11Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T13:01:11Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бодю, С. В. (2022). ДОСЛІДЖЕННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1171 | |
dc.description.abstract | У статті порушено проблему стресостійкості у дітей молодшого шкільного віку. Встановлено, що у повсякденному житті учням доводиться стикатися з чималою кількістю чинників, які здатні спровокувати стресові стани. Проведено емпіричні дослідження стресостійкості у молодших школярів. Виявлено динаміку розвитку негативних психічних станів дітей від першого до четвертого класу та впродовж всього навчального року. Визначено, що більшість респондентів мають низький рівень стресу, а отже, нормальний рівень психоемоційного стану та хороші адаптаційні можливості, за допомогою яких вони успішно можуть впоратися зі стресом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "ВАБО" | uk_UA |
dc.subject | емоційна нестійкість, молодші школярі, стрес, стресостійкість, чинники. | uk_UA |
dc.title | ДОСЛІДЖЕННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |