Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБраніцька, Тетяна Ромуальдівна
dc.contributor.authorЮрчак, Анастасія Василівна
dc.date.accessioned2023-01-18T12:58:26Z
dc.date.available2023-01-18T12:58:26Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationБранацька, Т. Р., Юрчак, А. В., (2022). ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОТРЕБОВО-МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СТУДЕНТІВ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1170
dc.description.abstractВ роботі розглянуті психологічні особливості формування мотивації навчальної діяльності. Продемонстровано важливість вивчення мотивів навчальної діяльності студентів для підвищення ефективності навчального процесу та вдосконалення професійної підготовки майбутніх психологів. Для вивчення навчальної мотивації студентів-психологів було проведено дослідження з використанням психологічних методик. Результати емпіричного дослідження представленні у статті.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "ВАБО"uk_UA
dc.subjectмотив, студенти, студенти-психологи, потреби, навчальна діяльністьuk_UA
dc.titleЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОТРЕБОВО-МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СТУДЕНТІВuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.9:378.14


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу