dc.contributor.author | Браніцька, Тетяна Ромуальдівна | |
dc.contributor.author | Юрчак, Анастасія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T12:58:26Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T12:58:26Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бранацька, Т. Р., Юрчак, А. В., (2022). ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОТРЕБОВО-МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СТУДЕНТІВ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1170 | |
dc.description.abstract | В роботі розглянуті психологічні особливості формування
мотивації навчальної діяльності. Продемонстровано важливість вивчення
мотивів навчальної діяльності студентів для підвищення ефективності
навчального процесу та вдосконалення професійної підготовки майбутніх
психологів. Для вивчення навчальної мотивації студентів-психологів було
проведено дослідження з використанням психологічних методик.
Результати емпіричного дослідження представленні у статті. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "ВАБО" | uk_UA |
dc.subject | мотив, студенти, студенти-психологи, потреби, навчальна діяльність | uk_UA |
dc.title | ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОТРЕБОВО-МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СТУДЕНТІВ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.9:378.14 | |