Показати скорочений опис матеріалу
РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ
dc.contributor.author | Глух, Тетяна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T12:48:18Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T12:48:18Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Глух, Т. М. (2022). РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1168 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню особливостей пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку з порушенням слуху та шляхів її розвитку. У статті виділено загальні та специфічні закономірності психічного розвитку дітей з порушеннями слуху. Проведено аналіз основних підходів дослідників щодо розробки проблеми дослідження розвитку пізнавальної сфери дітей з порушеннями слуху | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "ВАБО" | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання, пізнавальна сфера, молодші школярі, діти з порушеннями слуху | uk_UA |
dc.title | РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.922.76-056.263:159.925 |