Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГлух, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned2023-01-18T12:48:18Z
dc.date.available2023-01-18T12:48:18Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationГлух, Т. М. (2022). РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1168
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню особливостей пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку з порушенням слуху та шляхів її розвитку. У статті виділено загальні та специфічні закономірності психічного розвитку дітей з порушеннями слуху. Проведено аналіз основних підходів дослідників щодо розробки проблеми дослідження розвитку пізнавальної сфери дітей з порушеннями слухуuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "ВАБО"uk_UA
dc.subjectінклюзивне навчання, пізнавальна сфера, молодші школярі, діти з порушеннями слухуuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.922.76-056.263:159.925


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу