Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГрига, Марина Сергіївна
dc.contributor.authorБаранова, Інна Іванівна
dc.date.accessioned2023-01-18T12:45:15Z
dc.date.available2023-01-18T12:45:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationГрига, М. С., Баранова, І. І., (2022). КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1167
dc.description.abstractУ статті представлено аналіз основних підходів до визначення емоційного інтелекту. Розкрито сутність казкотерапії як методу роботи з розвитку емоційного інтелекту у дітей молодшого шкільного віку.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "ВАБО"uk_UA
dc.subjectЕмоційний інтелект, казкотерапія, емоції, особистість, молодші школярі.uk_UA
dc.titleКАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.922.73:[615.851+82-343]


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу