Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКаменських, Леся Сергіївна
dc.date.accessioned2023-01-18T11:28:41Z
dc.date.available2023-01-18T11:28:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКаменських, Л. С. (2022). РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ГРДУ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1158
dc.description.abstractСтаття актуалізує питання дослідження особливостей адаптації дітей молодшого шкільного віку з ГРДУ до навчання в школі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "ВАБО"uk_UA
dc.subjectадаптація, молодший шкільний вік, гіперактивний розлад, дефіцит уваги, імпульсивність, психо-фізіологічні особливості.uk_UA
dc.titleРЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ГРДУ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc613.8+37.04:37.06


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу