Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМельникова, Ангеліна Володимирівна
dc.date.accessioned2023-01-18T10:50:04Z
dc.date.available2023-01-18T10:50:04Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationМельникова, А. В. (2022). СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ ПЕДАГОГІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ ДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1151
dc.description.abstractУ статті аналізується проблема соціально-психологічної адаптації педагогів загальноосвітніх шкіл до інклюзивної форми навчання. Розглядаються різні наукові підходи розуміння соціально-психологічної адаптації, чинників, які на неї впливають. Аналізується питання психологічних станів та їх вплив на адаптивну поведінку особистості педагога.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "ВАБО"uk_UA
dc.subjectагресивність, інклюзія, педагоги, ригідність, соціально-психологічна адаптація, тривожність, фрустраціяuk_UA
dc.titleСОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ ПЕДАГОГІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ ДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.9.072.43


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу