Показати скорочений опис матеріалу
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ ПЕДАГОГІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ ДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
dc.contributor.author | Мельникова, Ангеліна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T10:50:04Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T10:50:04Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Мельникова, А. В. (2022). СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ ПЕДАГОГІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ ДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1151 | |
dc.description.abstract | У статті аналізується проблема соціально-психологічної адаптації педагогів загальноосвітніх шкіл до інклюзивної форми навчання. Розглядаються різні наукові підходи розуміння соціально-психологічної адаптації, чинників, які на неї впливають. Аналізується питання психологічних станів та їх вплив на адаптивну поведінку особистості педагога. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "ВАБО" | uk_UA |
dc.subject | агресивність, інклюзія, педагоги, ригідність, соціально-психологічна адаптація, тривожність, фрустрація | uk_UA |
dc.title | СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ ПЕДАГОГІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ ДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.9.072.43 |