Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПістолькорс, Вікторія Вікторівна
dc.date.accessioned2023-01-18T10:15:00Z
dc.date.available2023-01-18T10:15:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationПістолькорс, В. В. (2022). ДО ПИТАННЯ ПРО ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФАСИЛІТАТИВНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1145
dc.description.abstractУ статті подано теоретичний аналіз проблеми дослідження фасилітативної спрямованості у студентів, майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, проаналізовано вітчизняні та зарубіжні наукові джерела з проблемами, виокремлено ключові ознаки та особливості фасилітатора.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "ВАБО"uk_UA
dc.subjectфасилітативна спрямованість, ключові ознаки фасилітатора, бар’єри міжособистісних взаємодій, система «дитинадорослий»uk_UA
dc.titleДО ПИТАННЯ ПРО ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФАСИЛІТАТИВНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc373.5:316.6


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу