dc.contributor.author | Пістолькорс, Вікторія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T10:15:00Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T10:15:00Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Пістолькорс, В. В. (2022). ДО ПИТАННЯ ПРО ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФАСИЛІТАТИВНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1145 | |
dc.description.abstract | У статті подано теоретичний аналіз проблеми
дослідження фасилітативної спрямованості у студентів, майбутніх
вихователів дошкільних навчальних закладів, проаналізовано вітчизняні та
зарубіжні наукові джерела з проблемами, виокремлено ключові ознаки та
особливості фасилітатора. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "ВАБО" | uk_UA |
dc.subject | фасилітативна спрямованість, ключові ознаки фасилітатора, бар’єри міжособистісних взаємодій, система «дитинадорослий» | uk_UA |
dc.title | ДО ПИТАННЯ ПРО ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФАСИЛІТАТИВНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 373.5:316.6 | |