Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorХаєцький, Григорій Сильвестрович
dc.date.accessioned2023-01-18T08:45:36Z
dc.date.available2023-01-18T08:45:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationХаєцький, Г. С. (2022). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА УМОВИ РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ ШКОЛЯРІВ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1134
dc.description.abstractВ статті розкриваються психологічні особливості та умови формування екологічної свідомості школярів. Проблема екологічності нині постає як одна з основних проблем розвитку людства. Сприйняття навколишнього природного середовища через призму особистісного розвитку, рівня екологічної відповідальності дозволяє стверджувати про формування у свідомості школяра екологічного компоненту, що, в результаті, призводить до розвитку екологічної свідомостіuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "ВАБО"uk_UA
dc.subjectекологічна свідомість, школярі, свідомість, навколишнє природне середовище, психологія.uk_UA
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА УМОВИ РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.922


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу