Показати скорочений опис матеріалу
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА УМОВИ РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ ШКОЛЯРІВ
dc.contributor.author | Хаєцький, Григорій Сильвестрович | |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T08:45:36Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T08:45:36Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Хаєцький, Г. С. (2022). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА УМОВИ РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ ШКОЛЯРІВ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1134 | |
dc.description.abstract | В статті розкриваються психологічні особливості та умови формування екологічної свідомості школярів. Проблема екологічності нині постає як одна з основних проблем розвитку людства. Сприйняття навколишнього природного середовища через призму особистісного розвитку, рівня екологічної відповідальності дозволяє стверджувати про формування у свідомості школяра екологічного компоненту, що, в результаті, призводить до розвитку екологічної свідомості | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "ВАБО" | uk_UA |
dc.subject | екологічна свідомість, школярі, свідомість, навколишнє природне середовище, психологія. | uk_UA |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА УМОВИ РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ ШКОЛЯРІВ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.922 |