Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТарасенко, Г.С.
dc.date.accessioned2022-12-30T07:35:55Z
dc.date.available2022-12-30T07:35:55Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationТарасенко, Г.С. Методика, що торує шлях до духовності. Контексти творчості Олександри Яківни Савченко. Уміння вчитися як ключова здатність здобувачів початкової освіти в реаліях воєнного стану: збірник матеріалів ІІ Міжнародних педагогічних читань пам’яті О.Я. Савченко. Наукове електронне видання / за заг. ред. Олега Топузова, Оксани Онопрієнко : Ін-т педагогіки НАПН України. С.139-142. Київ : Педагогічна думка, 2022. DOI: https://doi.org/10.32405/978-966-983-389-1-2022 URL: https://undip.org.ua/library/konteksty-tvorchosti-oleksandry-yakivny-savchenko-uminnia-vchytysia-iak-kliuchova-zdatnist-zdobuvachiv-pochatkovoi-osvity-v-realiiakh-voiennoho-stanu/uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1100
dc.description.abstractУ виданні висвітлені дидактико-методичні концепти формування у молодших школярів ключової компетентності «уміння вчитися»; успішні практики застосування у життєдіяльності молодших школярів уміння вчитися як визначальної здатності особистості; інноваційні рішення в підготовці майбутнього вчителя початкової школи до формування у молодших школярів уміння вчитися.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКиїв: Педагогічна думкаuk_UA
dc.titleМетодика, що торує шлях до духовностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу