dc.contributor.author | Тарасенко, Г.С. | |
dc.date.accessioned | 2022-12-30T07:35:55Z | |
dc.date.available | 2022-12-30T07:35:55Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Тарасенко, Г.С. Методика, що торує шлях до духовності. Контексти творчості Олександри Яківни Савченко. Уміння вчитися як ключова здатність здобувачів початкової освіти в реаліях воєнного стану: збірник матеріалів ІІ Міжнародних педагогічних читань пам’яті О.Я. Савченко. Наукове електронне видання / за заг. ред. Олега Топузова, Оксани Онопрієнко : Ін-т педагогіки НАПН України. С.139-142. Київ : Педагогічна думка, 2022. DOI: https://doi.org/10.32405/978-966-983-389-1-2022 URL: https://undip.org.ua/library/konteksty-tvorchosti-oleksandry-yakivny-savchenko-uminnia-vchytysia-iak-kliuchova-zdatnist-zdobuvachiv-pochatkovoi-osvity-v-realiiakh-voiennoho-stanu/ | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1100 | |
dc.description.abstract | У виданні висвітлені дидактико-методичні концепти формування у молодших школярів ключової компетентності «уміння вчитися»; успішні практики застосування у життєдіяльності молодших школярів уміння вчитися як визначальної здатності особистості; інноваційні рішення в підготовці майбутнього вчителя початкової школи до формування у молодших школярів уміння вчитися. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Київ: Педагогічна думка | uk_UA |
dc.title | Методика, що торує шлях до духовності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |