Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorОрловська, Я.Г.
dc.contributor.authorТарасенко, Г.С.
dc.date.accessioned2022-12-13T07:18:02Z
dc.date.available2022-12-13T07:18:02Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationОрловська, Я.Г.; Тарасенко, Г.С. (2022). ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ І ЗНАЧЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО ПРОСВІТНИЦТВА В РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми, перспективи: науково-методичне видання / Збірник статей викладачів, вчителів, студентів ступеня вищої освіти “магістр” та здобувачів наукового ступеня “доктор філософії”. Редкол.: Мудрак О.В. (гол. редактор) та ін. Випуск 4. Вінниця: КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022. 202 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1075
dc.descriptionToday, environmental education occupies a prominent place in personality development. It is necessary to start environmental education as early as possible.uk_UA
dc.description.abstractЕкологічне просвітництво в розвитку особистості сьогодні займає чільне місце. Розпочинати екологічне виховання потрібно якомога раніше.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”uk_UA
dc.subjectекологічне просвітництво, екологічне виховання, молодші школярі.uk_UA
dc.subjectenvironmental education, environmental education, younger schoolchildrenuk_UA
dc.titleЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ І ЗНАЧЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО ПРОСВІТНИЦТВА В РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc374.016:502/504


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу