Показати скорочений опис матеріалу
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З УЧНЯМИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
dc.contributor.author | Мар'євич, Н.К. | |
dc.date.accessioned | 2022-12-05T21:51:22Z | |
dc.date.available | 2022-12-05T21:51:22Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Мар'євич Н.К. (2022). Педагогічні умови мистецької підготовки вчителя до організації музично-ігрової діяльності з учнями Нової української школи. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія», Вип. 2, 62-74. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1061 | |
dc.description.abstract | Автором здійснено дефінітивний аналіз гри у розвитку основних культурних форм людства, проаналізовано плідні думки видатних педагогів, психологів і мислителів про гру як метод навчання і виховання, досліджено види та класифікацію музичних ігор, доведено, що музично-ігрова діяльність могутньо впливає на різні підсистеми особистості молодшого школяра: емоційно-почуттєву сферу, формування музичної культури, морально-естетичні почуття, ціннісні орієнтації, розвиває творчі здібності, загальну креативність, мислення та поведінку учня. У статті проаналізовано педагогічні умови мистецької підготовки вчителів нової формації, здатних працювати в інноваційних соціокультурних умовах, готових до організації музично-ігрової діяльності з учнями початкових класів, успішно реалізовуючи сучасні освітньо-виховні парадигми концепції Нової української школи. Обґрунтовано необхідність вдосконалення мистецько-педагогічної підготовки вчителя в умовах реформування системи професійної освіти, посилення її культурологічного спрямування, що здійснюється за реалізації педагогічних умов, які передбачають теоретико-практичну етапність формування готовності вчителя до організації музично-ігрової діяльності з молодшими школярами в умовах сьогодення. Запропоновано перспективні напрямки інноваційної підготовки учителів НУШ до організації музично-ігрової з використанням авторських ігрових прийомів, мультимедійних технологій, інтернет-мережі, графічного, відео-зображення, музично-ігрових проєктів тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО ВАБО | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа, молодші школярі, музична гра, музично-ігрова діяльність, мистецько-педагогічна підготовка, педагогічні умови, етапи підготовки, інноваційні підходи, авторські ігрові прийоми, інфографіка, музично-ігрові проєкти | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З УЧНЯМИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.14:371.322:373.3:785(045) |