Показати скорочений опис матеріалу
Використання інтерактивних технологій навчання у процесі підготовки майбутніх лікарів-іноземців до оволодіння професійною термінологією у медичних закладах вищої освіти
dc.contributor.author | Авраменко, Н.О. | |
dc.date.accessioned | 2022-11-30T08:56:22Z | |
dc.date.available | 2022-11-30T08:56:22Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Авраменко Н.О. (2018). Використання інтерактивних технологій навчання у процесі підготовки майбутніх лікарів-іноземців до оволодіння професійною термінологією у медичних закладах вищої освіти. Духовність особистості: методологія, теорія і практика, випуск 6, 6-14. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1057 | |
dc.description | У статті обґрунтовано, що успішна й результативна підготовка іноземців–майбутніх лікарів можлива за дотримання низки педагогічних умов. Зміст поняття педагогічні умови у нашому дослідженні розкривається як середовище, у якому відбувається процес пізнання й навчання іноземних студентів медичних ЗВО, спрямованого на формування готовності до оволодіння професійною термінологією. Їх дотримання сприяє досягненню позитивного результату в підготовці до оволодіння професійною термінологією майбутніх лікарів. Методологічний компонент викладання будь-якої мови як іноземної полягає у використанні різноманітних методик, зокрема інноваційних, і сучасних засобів вивчення мови. При правильному їх використанні ці методики дають позитивні результати. Навчання у формі бесіди, діалогу, можливість взаємодіяти, все це охоплює навчання з використанням інтерактивних технологій. Інтерактивний метод–це метод, в якому учасник процесу та людина, що навчається–одна й таж особистість, котра виконує певну діяльність. Той, хто навчається, є активним учасником цього процесу, самостійно створює це явище, а не лише спостерігає. Для того щоб навчання було більш ефективним, воно повинно містити щонайменше три складові: інтерактивну, перцептивну та комунікативну. Слід зауважити, що впровадження інтерактивних технологій навчання під час вивчення української мови в медичному ЗВО для іноземних студентів буде більш результативним, якщо майбутня професійна діяльність буде співпадати значною мірою зі змістом навчального процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Духовність особистості: методологія, теорія і практика | uk_UA |
dc.subject | майбутні лікарі-іноземці, професійна термінологія, медичні ЗВО, інтерактивні методи. | uk_UA |
dc.title | Використання інтерактивних технологій навчання у процесі підготовки майбутніх лікарів-іноземців до оволодіння професійною термінологією у медичних закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 61:001.4:378 |