dc.description | У статті обґрунтовано, що успішна й результативна підготовка іноземців–майбутніх лікарів можлива за дотримання низки педагогічних умов. Зміст поняття педагогічні умови у нашому дослідженні розкривається як середовище, у якому відбувається процес пізнання й навчання іноземних студентів медичних ЗВО, спрямованого на формування готовності до оволодіння професійною термінологією. Їх дотримання сприяє досягненню позитивного результату в підготовці до оволодіння професійною термінологією майбутніх лікарів. Методологічний компонент викладання будь-якої мови як іноземної полягає у використанні різноманітних методик, зокрема інноваційних, і сучасних засобів вивчення мови. При правильному їх використанні ці методики дають позитивні результати. Навчання у формі бесіди, діалогу, можливість взаємодіяти, все це охоплює навчання з використанням інтерактивних технологій. Інтерактивний метод–це метод, в якому учасник процесу та людина, що навчається–одна й таж особистість, котра виконує певну діяльність. Той, хто навчається, є активним учасником цього процесу, самостійно створює це явище, а не лише спостерігає. Для того щоб навчання було більш ефективним, воно повинно містити щонайменше три складові: інтерактивну, перцептивну та комунікативну. Слід зауважити, що впровадження інтерактивних технологій навчання під час вивчення української мови в медичному ЗВО для іноземних студентів буде більш результативним, якщо майбутня професійна діяльність буде співпадати значною мірою зі змістом навчального процесу. | uk_UA |