Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorАнцибор, А.І.
dc.date.accessioned2022-11-26T21:41:04Z
dc.date.available2022-11-26T21:41:04Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationАнцибор А.І. (2007). Соціально-психологічні характеристики сільського вчителя як лідера громадської думки. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.05 – соціальна психологія, психологія соціальної роботи. – Інститут соціальної та політичної психології АПН України, 18.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1054
dc.descriptionОбгрунтовано теоретичні положення про сукупність соціально-психологічних рис сільського вчителя, висвітлено проблематику процесу формування громадської думки на селі в контексті впливу педагога та інших категорій і персонажів сільського населення. Визначено соціально-психологічний статус вчителя в проблемному полі сільського соціуму, розкрито лідерський потенціал на основі виявлення психосемантичної структури соціально значущих рис, що актуалізуються в процесі виконання громадських функцій. Показано ступінь впливу педагога на перебіг громадської думки як представника провідної категорії сільського соціуму. Проведено порівняльний аналіз образу сільського вчителя як лідера громадської думки в уявленнях односельчан, рефлексивну оцінку та самооцінку.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherІНСТИТУТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ПОЛІТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ АПН УКРАЇНИuk_UA
dc.subjectгромадська думка, особистість сільського вчителя, соціально-психологічний вплив, авторитетна особа, персонажі сільського соціуму, соціально-психологічна характеристика, особистісний диференціал.uk_UA
dc.titleСоціально-психологічні характеристики особистості сільського вчителя як лідера громадської думкиuk_UA
dc.typeAbstractuk_UA
dc.identifier.udc371.16 (477) (043.5)


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу