Показати скорочений опис матеріалу
Космогонічні уявлення українців у контексті етнонаціональної педагогічної системи
dc.contributor.author | Кущ, О.П. | |
dc.date.accessioned | 2022-11-26T21:22:25Z | |
dc.date.available | 2022-11-26T21:22:25Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Кущ О.П. (2017). Космогонічні уявлення українців у контексті етнонаціональної педагогічної системи. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Культурологія, випуск 18, 226-227. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1052 | |
dc.description | Традиції української етнопедагогіки передусім творчо розвинув видатний філософ Григорій Сковорода. Він нагадував:«Якщо ти українець, будь ним. Якщо ти поляк, то будь поляком. Ти німець? Будь німцем. Ти француз? Будь французом. Татарин? Будь татарином. Усе добре на своєму місці і своєю мірою, і все прекрасне, що чисте, природне, тобто непідробне»[5]. Українська етнопедагогіка має стати основою національної системи освіти та виховання в контексті формування української ідентичності. Складниками національної системи виховання постають: рідна мова; родовід своєї сім’ї; етногенез своєї нації; етнографія та антропологія своєї нації; рідна історія; природознавство рідного краю (регіону); українська міфологія; український фольклор; український народний танець; національне мистецтво; народний календар; національна символіка; історія етнічної релігії; національні релігійні традиції; родинно-побутові звичаї народу; народна звичаєвість та обрядовість; народна ботаніка та медицина; народна метеорологія та ін. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Наукові записки Національного університету «Острозька академія». | uk_UA |
dc.title | Космогонічні уявлення українців у контексті етнонаціональної педагогічної системи | uk_UA |
dc.type | Journal | uk_UA |
dc.identifier.udc | 314.122.6 |