Перегляд по назві
Зараз показуються 787-806 з 1560
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Особливості розвитку когнітивної сфери дітей молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектру.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Особливості розвитку комунікативних властивостей в підлітковому віці
(КЗВО "ВАБО", 2023) -
Особливості розвитку почуття впевненості в собі в підлітків та його психокорекція
(КЗВО "ВАБО", 2023) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДЛІТКІВ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ІГРАМИ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті розглянемо особливості розвитку пізнавальних процесів у дітей з інтелектуальними порушеннями розглянемо далі. У дітей з інтелектуальною недостатністю більш ніж у їх нормотипових однолітків, виражені недоліки ... -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СЛОВЕСНО -ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ
(Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30-31 жовтня 2020 року – Вінниця, 2020) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СЛОВЕСНО -ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
Особливості розвитку та корекції емоційно-вольової сфери у школярів молодшого шкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦІННІСНО-МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ У МОЛОДІ З ОБМЕЖЕННЯМИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ Я-КОНЦЕПЦІЇ МОЛОДІ З ПОРУШЕННЯМИ ФУНКЦІЙ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІМІДЖУ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2023)В статті здійснено дослідження та систематизацію підходів стосовно формування іміджу військовослужбовців, серед яких виокремлено: суб’єктно-ланцюговий підхід (включає стадію виявлення суб’єктивно орієнтованих особливостей ... -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ТА ПЛАНУВАННЯ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ЗДОРОВʼЯ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)У статті розглянуто особливості розробки та планування нестандартних уроків під час вивчення основ здоровʼя. Проаналізовано особливості застосування компетентнісного підходу у змісті навчального предмета «Основи здоровʼя». ... -
ОСОБЛИВОСТІ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
Особливості самоставлення самотніх жінок
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Особливості сексуальних сценаріїв сучасної молоді
(КЗВО "ВАБО", 2023) -
ОСОБЛИВОСТІ СЕКСУАЛЬНИХ СЦЕНАРІЇВ ТА ФАНТАЗІЙ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ
(КЗВО "ВАБО", 2022)Стаття розкриває тему особливостей сексуальних сценаріїв та фантазій молодих людей сьогодення.