Перегляд по назві
Зараз показуються 930-949 з 1560
-
ПОШИРЕННЯ ВАРООЗНОЇ ІНВАЗІЇ APIS MELLIFERA L. В ОКРЕМИХ РАЙОНАХ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Робота присвячена дослідженню поширення вароозної інвазії медоносної бджоли в окремих районах Чернівецької області. Встановлено інвазованість бджолиних колоній, ступінь екстенсивності вароозної інвазії імаго бджіл та ... -
Прo рeaлiзaцiю у coцiaльнiй рoбoтi ceрeдoвищнoгo пiдxoду при фoрмувaннi мiжocoбиcтicниx cтocункiв в умoвax дитячoгo будинку ciмeйнoгo типу
(Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка спільно із ГО «Центр соціального розвитку та інновацій» та East Aberdeen Educational Recourses (UK), 2019) -
Праксеологічний підхід до формування еколого-професійної культури вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти
(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2021)У статті йдеться про праксеологічний підхід до формування еколого-професійної культури педагога як інтеграції знань, переконань, соціальних почуттів і практичних навичок діяльності в природі. Підкреслюється думка про ... -
Прийняття політичних рішень у Гетьманщині
(Краєзнавство, 2000) -
ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)В статті розглянуто вимоги до формування здоров’язбережувальної компетентності дітей старшого дошкільного віку. На основі цих вимог визначено та проаналізовано принципи організації освітньої діяльності для формування ... -
ПРИНЦИПИ ПЕРЕХОДУ ДО СТАЛОГО СІЛЬСЬКОГО РОЗВИТКУ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021) -
ПРИРОДНА ПОЖЕЖА У РІВНЕНСЬКОМУ ЗАПОВІДНИКУ ТА ЇЇ АНАЛІЗ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Наведена інформація щодо пожежі у Рівненському природному заповіднику. Охарактеризовано масштаби природної пожежі. Передбачено можливі наслідки стосовно втрат рідкісних та зникаючих видів флори. -
ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНИЙ ФОНД ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЕКОЛОГІЧНОГО ПРОСВІТНИЦТВА В СИСТЕМІ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)Стаття виконана на основі проведення аналізу категорій заповідності природно-заповідного фону як важливого інструмента досягнення цілей екологічного просвітництва школярів в системі позашкільної освіти. Подано ... -
ПРИРОДНО-РЕСУРСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ АГРОСФЕРИ УКРАЇНИ: АСПЕКТИ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКА
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)У роботі виконано оцінку стану природно-ресурсного потенціалу агросфери як першооснови продуктивності рослин і виробництва продуктів харчування людини. Вченими Інституту агроекології і природокористування НААН проаналізовано ... -
ПРИРОДНО-РЕСУРСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ РЕГІОНУ ЯК ОСНОВА ЕКОЛОГІЧНИХ ІНДИКАТОРІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Розглянуто систему екологічних індикаторів, що характеризують процеси розвитку території. Обґрунтовано природно-ресурсний потенціал як базу для екологічних індикаторів. Проаналізовано природно-ресурсний потенціал локальної ... -
ПРИРОДНІ І АНТРОПОГЕННІ ЗМІНИ ПОВЕРХНЕВИХ ТА ПІДЗЕМНИХ ВОД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Проаналізовано гідрографічну мережу Чернігівської області, показано значення та склад поверхневих та підземних вод Чернігівської області, джерела забруднення води та зміни її якості під впливом природних та антропогенних ... -
ПРИРОДООХОРОННИЙ ПОТЕНЦІАЛ БАРСЬКОГО ОРНІТОЛОГІЧНОГО ЗАКАЗНИКА У ЗБЕРЕЖЕННІ БІОТИЧНОГО РІЗНОМАНІТТЯ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)Барський орнітологічний заказник створений в 2016 р. в долині р. Рів поблизу м. Бар Вінницької обл. За результатами досліджень протягом 2012-2019 років доведено перебування на території заказника 123 видів птахів, які ... -
ПРО МОЖЛИВІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ВІДПРАЦЬОВАНИХ СОРБЕНТІВ ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ СТІЧНИХ ВОД ХАРЧОВИХ ВИРОБНИЦТВ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Значна кількість сорбентів, що застосовуються у харчовій промисловості, повторно не використовується, що пов’язано із складністю їх регенерації та суттєвими матеріальними затратами. Вони часто зберігають не території ... -
ПРОБЛЕМА OROBANCHE СUMANA WALLR. В ПОСІВАХ СОНЯШНИКА В УКРАЇНІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Орієнтація агропідприємств на вирощування високорентабельних агрокультур, зокрема соняшника, спричинила порушення науково обґрунтованих сівозмін, їх скорочення та поширення беззмінних посівів. Водночас це призвело до ... -
ПРОБЛЕМА ДОСЛІДЖЕННЯ ДЕЦЕНТРАЦІЇ У СУЧАСНИХ ЗАРУБІЖНИХ ТА ВІТЧИЗНЯНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
(INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN SCIENCE AND PRACTICE, 2021-10) -
Проблема прийняття батьками дитини з обмеженими можливостями
(Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30-31 жовтня 2020 року – Вінниця, 2020)У статті розглядається проблема прийняття батьками дітей з особливими потребами та формування у них адекватного відношення до проблеми порушеного розвитку малюка. Узагальнено теоретичні концепцій та психологічні дослідження ... -
ПРОБЛЕМА ПРИЙНЯТТЯ БАТЬКАМИ ДИТИНИ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЙ ПРОФЕСІОГЕНЕЗУ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)У статті теоретично обґрунтовано проблему професійної готовності майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання учнів. Дослідження зазначеної проблеми дало можливість розкрити: сутність професійної ... -
ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ БАТЬКАМ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020)