Перегляд по назві
Зараз показуються 916-935 з 1560
-
ПЕСТИЦИДНЕ НАВАНТАЖЕННЯ НА ҐРУНТИ В МЕЖАХ ПИСАРІВСЬКОЇ ГРОМАДИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Розкриваються аспекти застосування пестицидів та їх впливу на грунти в межах Писарівської громади сіл Писарівка та Щітки Вінницького району Вінницької області. Встановлено зростання пестицидного навантаження на грунти ... -
ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ПОВЕРХНЕВІ ВОДИ БАСЕЙНУ РІЧКИ ПІВДЕННИЙ БУГ ЯК ОБ’ЄКТИ СМАРАГДОВОЇ МЕРЕЖІ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)У статті охарактеризовано поверхневі води басейну річки Південний Буг як об’єкти Смарагдової мережі. Акцентовано увагу на созологічному статусі рослинного і тваринного світу басейну. Важливою пропозицією є детальне вивчення ... -
ПОВОДЖЕННЯ З ТВЕРДИМИ ПОБУТОВИМИ ВІДХОДАМИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)В статті подано аналіз існуючих проблем та напрямків поводження з твердими побутовими відходами. Розкрито особливості двох альтернативних способів, які можуть бути використані як моделі поводження з твердими побутовими ... -
Позитивний та негативний вплив інтернет – средовища на особистість підлітка
(Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30-31 жовтня 2020 року – Вінниця, 2020) -
ПОЗИТИВНИЙ ТА НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ ІНТЕРНЕТ – ССРЕДОВИЩА НА ОСОБИСТІСТЬ ПІДЛІТКА
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ПОКАЗНИК ЗАПОВІДНОСТІ – ЯК ЕКОЛОГІЧНИЙ ІНДИКАТОР СТАЛОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ (НА ПРИКЛАДІ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ)
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)У статті виділено основні антропогенні чинники негативного впливу на довкілля. Окреслено об’єктивні причини щодо нереалізованості екологічних заходів регіональних програм в85 напрямку оптимізації регіональної екологічної ... -
Політичні погляди учасників та сучасників національно-визвольної революції 1648-1676 рр.
(Zaporizhzhia Historical Review, 2008) -
ПОНЯТТЯ БАТЬКІВСЬКИХ НАСТАНОВ ЯК ЧИННИКА ВИБОРУ ШЛЮБНОГО ПАРТНЕРА
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті висвітлено особливості впливу батьківських настанов на вибір шлюбного партнера та визначено провідні психологічні чинники цього процесу. -
ПОНЯТТЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯX
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)В статті представлено широкий спектр поглядів учених, дослідників, практиків на феномен психологічної культури як системи соціальних норм і цінностей, як продукту соціалізації, освіти і виховання, як культури відносин, ... -
ПОЧУТТЯ КОГЕРЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЯК УМОВА СТІЙКОСТІ ДО ВИКЛИКІВ ВІЙНИ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті подане авторське уточнене визначення поняття почуття когерентності та обґрунтовується його структурна модель розвитку у дорослої особистості. -
ПОШИРЕННЯ ВАРООЗНОЇ ІНВАЗІЇ APIS MELLIFERA L. В ОКРЕМИХ РАЙОНАХ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Робота присвячена дослідженню поширення вароозної інвазії медоносної бджоли в окремих районах Чернівецької області. Встановлено інвазованість бджолиних колоній, ступінь екстенсивності вароозної інвазії імаго бджіл та ... -
Прo рeaлiзaцiю у coцiaльнiй рoбoтi ceрeдoвищнoгo пiдxoду при фoрмувaннi мiжocoбиcтicниx cтocункiв в умoвax дитячoгo будинку ciмeйнoгo типу
(Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка спільно із ГО «Центр соціального розвитку та інновацій» та East Aberdeen Educational Recourses (UK), 2019) -
Праксеологічний підхід до формування еколого-професійної культури вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти
(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2021)У статті йдеться про праксеологічний підхід до формування еколого-професійної культури педагога як інтеграції знань, переконань, соціальних почуттів і практичних навичок діяльності в природі. Підкреслюється думка про ... -
Прийняття політичних рішень у Гетьманщині
(Краєзнавство, 2000) -
ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)В статті розглянуто вимоги до формування здоров’язбережувальної компетентності дітей старшого дошкільного віку. На основі цих вимог визначено та проаналізовано принципи організації освітньої діяльності для формування ... -
ПРИНЦИПИ ПЕРЕХОДУ ДО СТАЛОГО СІЛЬСЬКОГО РОЗВИТКУ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)